Sayfaları gerçekten papatya kokuyor.. :)) İçinizi ısıtacak ama bir yandan da sizi ağlatıcak bir hikaye..
Ve kitabın kapağıı .. NOT = Foto bana ait değildir. :))
Arkadaşım Esma Nur Cuma günü bu kitabı bana ödünç olarak verdi.. Zaten bu kitabı merak ediyordum..
352 Sayfa ve Tamı tamına 53 hikayeden oluşuyor.. :))
Kitaba daha yeni başladığım için pek bir şey diyemeyeceğim . .. daha 95' inci sayfasındayım. Gerçi benim için pek sayfa önemli değil merak edenler için söylüyorum..
Her neyse :)) Bu benim ilk yazımdı.. Kısa oldu kusura bakmayın .. İlham geldikçe yazacağım kemik sözü veriyorum :D
Kitabı okumanızı tavsiye ederim.. :))) :3
Sevgiyle Kalın..
.jpg)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder